دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

این روزها به محض اینکه تلوزیون یا رادیو رو روشن میکنی در مورد

انتخابات صحبت میکنن.کانال های ماهواره ای رو میاری دو تا (شو) 

نگاه کنی می بینی باز در  باره رای دادن صحبت می کنن!! خلاصه 

این  روزها چپ بری راست بیای حرف از انتخاباته!

من هم تصمیم گرفتم امروز از رای دادن بنویسم.امروز دوشنبه است

و دقیقا ۳ روز دیگه به انتخابات مونده می خواستم شما نظرتون رو 

مورد این موضوع برام بنویسید.و بگید که آیا شما رای میدید یا ...

منتظر نظرات قشنگتون هستم. 

چشم های تو

در گذشت پر شتاب لحظه های سرد
چشم های وحشی تو در سکوت خویش
گرد من دیوار می سازد.

می گریزم از تو در بیراهه های راه
تا ببینم دشتها را در غبار ماه

و در مه رنگین صبح گرم  تابستان
شنوم بانگ خروسان را ز بام کلبه دهقان

می ریزم از تو تا در ساحلی متروک
بنگرم رقص دوار انگیز طوفان های دریا را

می گریزم از تو تا دور از تو بگشایم
راه شهر آرزها را

لیک چشمان تو با فریاد خاموشش
راه ها را در نگاهم تار می سازد

و همچنان در ظلمت رازش
گرد من دیوار میسازد.

تا به کی باید رفت

تا به کی باید رفت
از دیاری به دیار دیگر

نتوانم ،نتوانم جستن
هر زمان عشقی و یاری ذیگر

کاش ما آن دو پرستو بودیم
که همه عمر سفر میکردیم

از بهاری به بهاری دیگر
آه اکنون دیری ست

که فرو ریخته در من گویی
تیره آواری از ابر گران

چون می آمیزم با بوسه تو
روی لبهایم می پندارم

خوشبخت ترین مرد دنیایم من
لیک این فقط یک رویاست!

من همان عاشق در به درم!!

اولین پست



سلام

این دومین باریست که من دارم وبلاگ درست میکنم دفعه قبلی

وبلاگم به دلم ننشست امیدوارم که این دفعه دیگه شرمنده تون نشم

فقط نظرات شما میتونه منو امیدوار کنه.پس لطفا نظر بدین.