دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

هوس

در بین  من و عشق هوس فاصله انداخت
کم کم دل من برد و سپس فاصله انداخت

تا آخر خط، یک دو قدم فاصله ام بود
این یک دو قدم نیز نفس فاصله انداخت

من تازه کبوتر شده بودم، که به ناگاه
بین پر و پرواز ،قفس فاصله انداخت

افسوس که هنگام سفر ،خواب دم صبح
در بین دل و بانگ جرس فاصله انداخت

ای بخت بخشکی که میان من و  مستی
هر شب غضب چشم عسس فاصله انداخت

امشب منم و یک سفر تازه ،اگر چه
ذر بین دل و عشق،هوس فاصله انداخت.

ای کاش ...

ای کاش نازنین!

ای کاش

یاس لبخندت را

به باغ رگبار شبانه ام می بخشیدی!

آنگاه پر تپش تر از درخت

در مصاف خشم و تبر

بامدادان،

صبح را می سرودم

ترانه حسرت

سهم من از چشمت ،یک پنجره دیدن
تو شاخه یاسی ،من حسرت چیدن 

بر شانه های تو سر می نهم خسته
سرشار از شعرم ،اما لبم بسته

من شاخه خشکم ،تو دست بارانی
مشکن مرا هرگز ای خوب بارانی

ای بودنت اعجاز ،ای دست تو مرهم
در حسرت رویت ،شد قامت من خم

تو مثل یک رودی ،من مثل یک ماهی
دل را ببر با خود،هر جا که می خواهی

عشق

مونده بودم چی براتون بنویسم یه شعر از
 وبلاگ قبلی خودم براتون انتخاب کردم.


در حقیقت عشق یعنی سادگی

در کمال       برتری      افتادگی

عشق   یعنی   معنی    ایثار    جان

عشق   یعنی   میروم   من  تو  بمان

عشق   یعنی  پاک.  در   عصر  فساد

آب     ماندن    در    دمای     انجماد

عشق    یعنی   زخمها     را    التیام

عشق    یعنی       مثنوی     نا تمام

عشق     یعنی   اینکه   ما  باو ر کنیم

یک   دل    دیگر      ارادتمند    ماست.

سلام بر فاطمه(س)

به نام خدا

چند روز دیگه تولد حضرت زهرا(س)ست.نمی دونم شما چقدر به

ایشون اعتقاد دارید ولی من هر چی دارم بعداز خدا از ایشون و بچه 

های بزرگوارش دارم.

به هر حال تولد حضزت فاطمه زهرا (س) رو به همه تون تبریک میگم.

و امیدوارم لطف خانم شامل حال شما هم بشه.انشاءالله.