دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

وطن فروشی اینترنتی

دیشب در حال وب گردی بودم که به طور اتفاقی به سایتی برخورد کردم که عناوین برخی از مطالبش نظرم رو جلب کرد.وقتی لینک ها رو باز کردم به مطالب جالبی  برخوردم، جالب نه از نظر مهم بودن بلکه از نظر چرت بودن!! نویسندگان این سایتها نظرات خودشان رو در مورد مسائل روز ایران خصوصاً مسائل هسته ای و سخنان رئیس جمهور نوشته بودند و اظهار نظر های عجیب و غریبی کرده بودند.

این افراد در نوشته هایشان خود را عقل کل  میدانستند و مردم ایران را احمق فرض کرده بودند!(البته احمق خودشان و پدر و مادر و....شان هستند!!) و خطاب به مردم می گفتند:چرا از نظام حمایت می کنید! احمدی نژاد با حرف هایش سر شما را بر باد میدهد!!و ....

و جالبتر اینکه اکثر این نویسندها به طوریکه به وضوح از حرفهایشان معلوم بود خارج از ایران زندگی میکردند و بیشتر حرفهایشان مربوط به خبرگزاری های شایعه پرداز آمریکایی و اروپایی بود.

چیزی که برایم جالب بود و البته عجیب،ادعای این افراد در مورد اینکه مردم از نظام ناراضی هستند و دیگر به نظام اعتماد ندارند! و .....(البته به نظر من بیشتر افراد ناراضی از نظام همان سرمایه دار های قبل از انقلاب و دزدها و قاچاقچی های امروزی هستند.)اما  مثل اینکه این افراد راهپیمایی های پرشکوه مردم ایران در سالهای بعد از انقلاب و مخصوصاً همین راهپیمایی روز 22 بهمن امسال را فراموش کرده اند و یا از همه مهمتر انتخابات ریاست جمهوری امسال را که مردم بار دیگر حمایت خود را ازین نظام اعلام کردند.

یا مثلا اینکه نویسنده ای در سایت خود بیان داشته که  سران ایرانی میخواهند خواسته های خود را بر همه تحمیل کنند!! حال استدلالش را بخوانید:چرا  یک زن اروپایی "باید" در خیابان‌های ایران حجاب داشته باشد، اما زن مسلمان در جوامع اروپایی باید از هر "بایدی" مبرا باشد. در ضیافت‌های دولتی ایران مشروب ممنوع است، اما حتی اروپائیان در اروپا نیز برای میهمانی‌های هیئت‌های ایرانی از آوردن مشروب به روی میزهاشان خودداری بکنند. آخه اینجا کسی نیست بگه آدم بی عقل ،اگه تو مسلمان بودی عقلت میرسید که دین ایران ،اسلام است و اسلام  و قرآن انسان را از تهیه و خوردن مشروب منع کرده است.و به زنان گفته برای جلوگیری از فحشا و فساد خود را بپوشانند. حال گر تو حداقل فردی منطقی باشی مسلمآ باید بفهمی که باید به قوانین احترام گذاشت .چطور شما برای مثال به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام میگذاری ولی نسبت به قوانینی که پیامبران الهی آن را از جانب خدا آورده اند بی تفاوت هستی ؟!

به نظر من این افراد هم تراز با  همانهایی هستند که با راه اندازی شبکه های ماهواره ای دست به وطن فروشی میزنند و علیه نظام حرف میزنند و چشمان خود را بر روی حقیقت می بندند. و این افراد امروز با روش جدیدی این کار را انجام میدهند که باید آنها را وطن فروش اینترنتی نامید!!

 

لعنت خدا بر دشمنان محمد(ص) و خاندان پاکش

DOWN WITH DENMARK

DOWN WITH DENMARK

سلام و درود خداوند بر بهترین بنده اش، محمد(ص) و خاندان پاکش باد.  

 

یکبار دیگر دشمنان اسلام به پا خواسته اند و بار دیگر یاوه گویی هایشان را شروع کرده اند.امّا این بار پا را از حد فراتر نهاده و به پیامبر بزرگ اسلام محمّد مصطفی(صلّ الله علیه و سلّم)توهینی بس بزرگ کرده اند .که امیدوارم از آتش جهنم رهایی نداشته باشند.مطمئنآ شما هم اخبار مربوط به توهین برخی از نشریات فاسد اروپایی مخصوصآ روزنامه دانمارکی  را به رسول اکرم(ص) شنیده اید. که باعث بر انگیخته شدن احساسات میلیونها مسلمان شده است ، حال من به عنوان برادر کوچکتر شما از همه شما دوستان عزیز وب نویسم می خواهم  که شما هم در اقدامی سراسری  این عمل زشت و ناپسند روزنامه های اروپایی را محکوم کنید.

 

DOWN WITH DENMARK

 

برای اینکه شما هم ابعاد گسترده این توهین بزرگ  را بهتر و بیشتر درک کنید اینجا را کلیک کنید تا ببینید که دشمنان اسلام چه عمل گستاخانه ای را انجام داده اند.

چیزی تو مایه های اعتراض

سلام

بذارید اوّل فرا رسیدن ایّام  محرم رو به همتون تسلیت بگم. و امیدوارم بتو نیم که عشق حسینی رو در تمام وجودمون احساس کنیم و حسینی وار زندگی کنیم.مدتی بود که به دلیل امتحانات پایان ترم کانکت نبودم و نتونستم جواب  ایمیل ها و اظهار نظرهای  شما دوستان عزیزم رو بدم.  به هر حال از همه شما ممنونم که  به فکر من هم  بودید و به من سر میزدید.امیدوارم بتونم در اولین فرصت به شما سر بزنم.

هر کاری کردم که در مورد مسائل روز ایران ننویسم ،نتونستم. مخصوصاً مسائل هسته ای ،آخه بعضی از دوستان تا یه حرفی از مسائل روز میزنی ، میگن بابا حرف سیاسی نزن .ولی حرف های من سیاسی نیست .(چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.)دراین4-5 هفته اخیر اتّفاقات زیادی افتاد که از اظهارات ضد صهیونیستی(مسئله هولوکاست)رئیس جمهور شروع شد و همین یکی دو روز پیش به جلسه لندن ختم شد و اینکه پرونده ایران را به شورای امنیت خواهند فرستاد.آنچه که از سخنان سران کشورمان پیداست ظاهراً خود را برای هرگونه تحریم احتمالی آماده کرده اند. اماّ ازین هم نباید گذشت که اکثر حرف های سران 3 کشور اروپایی و آمریکا بیشتر یک بلوف سیاسی است و بیشتر قصد ترساندن ایران را دارند. اما در صورت تحریم اقتصادی علیه ایران مطمئن باشد که در درجه اوّل خود امریکا و اروپایی ها ضرر میکنند .چون فقط کافی است که ایران شایعه کند که میزان تولید نفت را کاهش میدهد در این صورت قیمت نفت به شکل سر سام آوری افزایش خواهد یافت واروپاییها که به نفت وابسته هستند بزرگترین ضرر را خواهند دید.البته در اینکه ایران هم ضرر خواهد کرد هیچ شکی نیست. ولی طبق برآورد کارشناسان خارجی بیشترین ضرر را کشور های مخالف ایران خواهند کرد .

متاسفانه ایران در منطقه ای قرار گرفته که کشور های اطرافش همه از آمریکا می ترسند (چون عوض اینکه آمریکا به خاطر وابستگی به نفت جیره خوار آنها باشد متاسفانه کشورهای عربی وابستگی شدید به آمریکا دارند و بدون جلب نظر آمریکا نمی توانند کاری انجام دهند.)و به همین خاطر اصلآ نمیتواند روی آنها حساب باز کند .پس باید ایران فقط به خودش متکی باشد تا بتواند به در مقابل زور گویی های دشمنان ایستادگی کند همچنان که از اول انقلاب این کار را کرده و به قول رهبر انقلاب ما فعل توانستن را زمان زیادی است که صرف کرده ایم.پس ما میتوانیم همچنان که قبلآ توانسته ایم.و انرژی هسته ای حق مسلم ماست . امیدوارم مسئولان ازین موضع فعلی خود بر نگردند(که البته بعید است چنین اتفاقی بیفتد)و بتوانند یک بار دیگر حق مان را از دنیا بگیریم.به امید روزی که شّر این ابرقدرتها از سر ما کم شود.

.