دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

اهانت بی سابقه به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام

دیروز که در حال مرور کردن سایت خبری عصر ایران بودم به مطلب جالبی برخورد کردم.که اونو برای شما گذاشتم. خودتان درباره موضوع زیر قضاوت کنید.این خبر 25/6/86  در سایت عصر ایران منتشر شد.

در سال های اخیر استفاده ابزاری از مقدسات برای دستیابی به مناصب دنیوی، به شرم آورترین شکل ممکن رسیده است و به نظر می رسد وقت آن رسیده باشد که بزرگان دینی و دلسوزان جامعه واکنشی درخور نشان دهند تا از تعمیق این انحراف بزرگ اعتقادی، اجتماعی و سیاسی جلوگیری شود.

هر چند نمونه های بسیاری از این اپیدمی را می توان در دوران اخیر سراغ گرفت ولی شاید اظهارات حسن بیادی، عضو شورای شهر تهران که در تیم پرسپولیس نیز حضور دارد، توهین آمیز ترین رویکرد به این مساله باشد.

آن طور که روز گذشته رسانه های ورزشی و از جمله روزنامه تخصصی فوتبال، گل، نوشته بودند، حسن بیادی که در سودای ریاست بر فدراسیون فوتبال ایران نیز هست علت کاندیداتوری خود برای ریاست این فدراسیون را چنین بیان کرده است که پس از بازگشت از هیات عزاداری، امام حسین علیه السلام از وی خواسته است کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال شود: "اربابم امام حسین علیه السلام به من تکلیف کرد در این انتخابات شرکت کنم. وقتی از هیات برگشتم انگار به من الهام شد برای کمک به فوتبال در انتخابات حضور پیدا کنم، حالا هم به خواست اربابم کاندیدا می شوم"!!

براستی چه کسی باور می کند امام حسین علیه السلام بخواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال ورود پیدا کنند و در این میان آقای بیادی را به عنوان کاندیدای خویش مکلف به حضور در انتخابات نمایند؟

آیا امام حسین علیه السلام شخصی بهتر و فارغ البال تر از کسی را که مسوولیت سنگین عضویت در شورای شهر پایتخت 10 میلیون نفری را دارد برای ریاست فدراسیون در میان یاران خود (!) نیافته اند؟!

آیا آقای بیادی، قصد اهانت به امام سوم شیعیان را دارد یا آنکه مردم را جمعی نابخرد فرض نموده است که مدهوش چنین ادعاهای بی پایه و اساسی می گردند و لابد برای تبرک، دسته دسته راهی فدرسیون فوتبال می شوند تا بلکه منصوب امام معصوم، حاجت روایشان کند و مریضانشان را شفا دهد؟!

ای کاش، تاملی در این باب می شد که چرا وضعیت جامعه بدین سمت کشیده شده است که افراد حتی برای رییس فوتبال شدن نیز اجازه می دهند از مقدس ترین مقدسات هزینه کنند و تاسف بار تر آنکه کسی هم حتی زعمای دین هم جلو دارشان نشود ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد