دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

ماهواره

امروز مطلبی  در روزنامه خواندم که هم جالب بود و هم قابل تامل .فکر کنم مطلب از روزنامه "همبستگی" بود.

بر اساس گزارشی که یک نهاد عمومی تهیه کرده است هم اکنون 17 هزار و 666 شبکه ماهواره ای در ایران قابل دریافت  است که ازین تعداد 2 هزار شبکه به خوبی و وضوح بالا  قابل مشاهده است، همچنین تعداد شبکه های فارسی زبان ماهواره ای قابل دریافت  32 شبکه است.لازم به ذکر است که چندی پیش رئیس سازمان صدا و سیما در جمع تعدادی از روحانیون اعلام کرد که میزان استفاده مردم از ماهواره 32 درصد است.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رضایی دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://rezaei

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
فکر کنم یه چیزی حدود یه سال و چند ماه پیش اومدم اینجا.
راجع به این مطلب قبلیتون باید بگم مخالفم.
البته من خودم املام خوبه ولی به عنوان مثال براتون میگم یه دختر عمه دارم خیلی هم با سواده .نویسنده هم هست .اهل مطالعه و تحقیقم هست.اما بنده خدا از ابتدایی دیکته اش ضعیف بوده.
نمیشه به این راحتی قضاوت کرد.
یا حق

سلام دوست عزیز.
خوب این دختر عمه گرامی شما که هم نویسنده است و هم با سواده وقتی هنوز نمی تونه یک کلمه فارسی یا بهتر بگویم زبان مادری خودشو درست بنویسه دیگه اون درس خوندنش به چه دردی می خوره؟ این رو فراموش نکنید که وقتی ما تو اینترنت وب نویس می کنیم یکی از اهدافمان گسترش زبان فارسی است پس باید درست بنویسیم تا بقیه درست یاد بگیرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد