دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

نفت ۹۹ دلار!!

حدود یک ساعت پیش اتفاقی زدم شبکه خبر دیدم زیر نویس نوشت : قیمت نفت هر بشکه 99 دلار!!!مخم سوت کشید.

هر چند هر قدر که قیمت نفت  بالاتر رود به نفع ایران است اما این افزایش قیمت ،تاثیر مستقیمی روی زندگی مردم ندارد جز اینکه همراه با افزایش قیمت نفت، تورم هم بالا می رود.البته طبق آماری که دولت چند وقت قبل اعلام کرد تورم کاهش یافته !! ولی من که باور نمی کنم.( حالا اینجا کسی نیست بگه مگه باور کردن یا باور نکردن تو نقشی در تصمیم گیری های دولت داره یا نه که داری میگی باور نکردی).بهر حال من امیدوارم که مسئولین نظام ازین افزایش قیمت به نحو احسنت استفاده کنند و حداقل مقداری از مشکلات مردم را حل کنند.الهی آمین.(آقا آمین رو بلند بگید شاید اثر کنه!!!)   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد