دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

پینگ پنگ باز بدون مربی ایران، قهرمان مادرید

سایت فدراسیون جهانی پینگ پنگ از نوشاد عالمیان به عنوان قهرمان واقعی مسابقات جهانی جوانان در مادرید اسپانیا نام برد.

این سایت عنوان کرد: در این دوره، به دنبال قهرمان در جدول رده بندی نباشید.چه کسی تصور می کرد کنتا ماتسودایرا از ژاپن، قهرمان جوانان جهان، در مرحله یک هشتم نهایی حذف شود؟ چه کسی پیش بینی می کرد این اتفاق عجیب از سوی یک جوان 17 ساله ایرانی رخ دهد که بدون مربی به مادرید آمد و به زبان انگلیسی تسلط نداشت. تمام داشته های او از پینگ پنگ، یک کیف دستی حاوی مدارک، راکت و نگاه هایی که مدام رو به آسمان بود.

بر اساس این گزارش، در شش دوره اخیر بازی های جهانی جوانان چنین اتفاقی اگر بی سابقه نباشد، کم سابقه است.

سایت جهانی تاکید کرد: نوشاد عالمیان با 17 سال، برای گسترش ورزش کشورش با همه وجود تلاش کرد. او بدون مربی به مادرید آمد و انگلیسی نمی دانست. تنها کسی که در ورزشگاه فرانسیسکو فرناندس گوچوآ می توانست جملات او را برای ما ترجمه کند، یک داور از کشورش بود که به نوعی جملات منقطع او را برای ما ترجمه می کرد. نوشاد تلاش می کرد کمتر به خود و موفقیتش اشاره کند و بیشتر از ایران بگوید.

مرد شماره 46 رنکینگ جهان دست به کار بزرگی زد و کارگردان تراژدی پینگ پنگ ژاپن بود. عالمیان در مصاحبه ای با فدراسیون جهانی گفت: سطح این رشته در ایران بسیار پایین تر از سایر کشورهای آسیایی است؛ اما امروز احساس می کنم در بالا بردن این میزان موثر بوده ام. بازی با ژاپن برایم بسیار خاطره‌انگیز بود و در آینده تجربیات خود را به همتایان خود در ایران منتقل خواهم کرد. حالا می دانیم می شود در این مسابقات پیروز شد؛ تنها باید اعتماد به نفس داشت و به شدت تلاش کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد