دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

حمایت صدا و سیما از فردوسی‌پور

 شبکه 3 برای آنکه اعلام کند برنامه 90 این هفته سرجای خودش باقی است فردوسی‌پور را برای گزارش حساسترین بازی هفته انتخاب کرد 

وقتی عادل فردوسی‌پور از تونل ورزشگاه آزادی بیرون آمد تماشاگران ناخودآگاه او را تشویق کردند در حالی که پیش از شروع بازی به لیدرها توصیه‌شده بود فردوسی‌پور را تشویق نکنید!
شبکه 3 برای آنکه نشان دهد این هفته هم تماشاگران برنامه 90 می‌توانند برای دیدن این برنامه لحظه‌شماری کنند، این گزارشگر محبوب را برای گزارش بازی استقلال و صبا انتخاب کرد و او را به ورزشگاه فرستاد تا همه چیز ختم به خیر شود. تماشاگرانی که برخی از آنها با پارچه‌های فردوسی‌پور دوستت داریم به ورزشگاه آزادی آمده بودند، وقتی فردوسی‌پور را کنار پیست دیدند به تشویق او پرداختند. شبکه برای عادی‌سازی روابط، کار دیگری هم کرد و آن هم گفتگوی فردوسی‌پور با امیر قلعه‌نویی پیش از شروع بازی بود. قلعه‌نویی که کارش در شیراز برای گفتگو نکردن با کاویانی بر سر زبانها افتاده بود در این گفتگو تا می‌توانست از برنامه 90 تعریف کرد و البته در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی هم چند بار از سردار محمدی و سازمان لیگ تشکر کرد تا از خجالت آنها هم حسابی دربیاید.
جدا از اتفاقاتی که افتاد فردوسی‌پور این بازی را هم مثل همه بازی‌های دیگر گزارش کرد و اتفاقا به ابراز احساسات تماشاگرانی که برخلاف خواست ‌لیدرها او را تشویق کردند هم فقط برای یک بار پاسخ داد تا اوضاعش از این که هست بدتر نشود.
شواهد می‌گوید صدا و سیما نمی‌خواهد برنامه 90 تعطیل شود و سازمان تربیت‌بدنی هم با درس گرفتن از اشتباه بزرگی که انجام داده نمی‌تواند این برنامه را به تعطیلی بکشاند. باید دید این هفته برنامه 90 چه شکل و چه حال و هوایی دارد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . اگه می خوای که از طریق وبلاگت بشه تو کل اینترنت (سایت های گوگل و یاهو و لایو و اسک ) جستجو کرد فقط کافیه کد یکی از سرچ باکس های خیلی خوشکل سایت glseek.com رو به سایت خودت ( در قسمت ویرایش قالب ) اضافه کنی. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت زیر مشاهده کنید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

amir یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.reyshop.com/group.htm

با سلام

وبلاگ شما خیلی جالب بود
دوست داشتید تو گروه ما عضو شوید و در قرعه کشی ما شرکت کنید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com
http://www.reyshop.com/group.htm

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد