دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

فردوسی پور و احتمال ثبت رکورد پیامک های «90» در کتاب

برنامه جدید 90 که پس از یک هفته جنجال بر روی آنتن رفت ، لحظاتی پیش با ثبت یک رکورد به یادماندنی در تعداد پیامک های دریافتی از طرف مردم، به پایان رسید. این در حالی بود که پس از اختلال عجیب در سیستم دریافت پیامک های این برنامه در هفته گذشته ، برخی شایعات از احتمال توقف 90 خبر می دادند.

به گزارش خبرنگار عصرایران در نیم ساعت اول برنامه 700 هزار پیامک به برنامه رسید ؛ یک ربع بعدآمار پیامک ها از یک میلیون گذشت و در دقیقه 60 برنامه ، آمار یک میلیون و 400 هزار پیامک ثبت شد و ظرف کمتر از نیم ساعت بعد ، رکورد قبلی پیامک های برنامه 90 که یک میلیون و 597 هزار بود ، شکسته شد تا عادل فردوسی پور با خوشحالی از مردم تشکر کند و با افتخار اعلام کند که به طور متوسط در هر ثانیه 1200 پیامک به برنامه 90 می رسد.

او در این برنامه برخلاف هفته گذشته ، بسیار شاد و سرزنده به نظر می رسید و بارها از مردم ورسانه هایی که در طول یک هفته گذشته قوت قلب او و همکارانش در برنامه 90 بوده اند ، سپاسگزاری کرد.

اما در پایان برنامه اعلام شد که بیش از 2میلیون و 100 هزار پیامک به این برنامه رسیده که یک رکورد بی سابقه در کل تاریخ صدا و سیما محسوب می شود.فردوسی پور همچنین احتمال داد این رکورد در کتاب رکوردهای "گینس" هم ثبت شود.

 سوال مسابقه ، موافقت یا مخالفت با رویکرد برنامه 90 است که 97 درصد پاسخ ها در موافقت با این برنامه بوده است و تنها 3 درصد با آن مخالفت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد