دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

بازتاب استعفای مایلی کهن

ایرنا: استعفای "محمد مایلی کهن" از مربیگری تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های مختلف خارجی بازتاب داشت.خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر نوشت، مایلی کهن فقط دو هفته بعد از انتخابش، کناره‌گیری کرد.
"علی کفاشیان" رییس فدراسیون فوتبال علت این کناره‌گیری را اختلاف مایلی کهن با "امیر قلعه‌نویی" بعد از دیدار تیم‌های سایپا و استقلال عنوان کرد.

خبرگزاری فرانسه افزود: پس از اخراج "علی دایی" از مربیگری تیم ملی به دنبال شکست مقابل عربستان، مایلی‌کهن برای زنده کردن امیدهای از دست رفته صعود به جام جهانی 2010 انتخاب شده بود.

این شکست ضربه سختی به شانس ایران برای راهیبابی به جام جهانی بود.
در حال حاضر کره جنوبی با 11 امتیاز صدرنشین گروه است و همسایه شمالی آن با 10 امتیاز از شش مسابقه در مکان دوم قرار دارد.

عربستان با همین امتیاز اما تفاضل گل کمتر تیم سوم است و ایران پس از فقط یک برد و سه تساوی با شش امتیاز از پنج مسابقه در رده چهارم ایستاده است.

اولین دوره مایلی کهن در سمت مربیگری تیم ملی در سال 1997 و وقتی تیم ملی برای صعود به جام جهانی 1998 دچار مشکل شد، به پایان رسیده بود.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی به نقل از کفاشیان اعلام کرد، سرمربی جدید تیم ملی ایران تا یکشنبه آینده انتخاب خواهد شد.

این خبرگزاری افزود: مایلی کهن که حتی در یک مسابقه هم تیم ملی را همراهی نکرد، ماه گذشته به عنوان جانشین "علی دایی" هدایت قهرمان سه دوره آسیا را به دست گرفت.

او پیش از این نیز 18 ماه مربیگری تیم ملی را بر عهده داشت که در نوامبر 2007 به پایان رسید.
اما به نوشته سایت گل، تیم ملی ایران ظاهرا دوباره بدون مربی شده است.

این سایت خاطر نشان کرده است که فوتبال ایران به دنبال اعلام خبر کناره گیری "محمد مایلی کهن" از مربیگری تیم ملی آنهم بعد از فقط دو هفته، دچار آشفتگی شده است.

انتخاب مایلی کهن با حرف و حدیث‌ های زیادی همراه بود اما کمتر کسی انتظار داشت او پس از اختلاف با "امیر قلعه نویی" سرمربی استقلال، استعفا دهد.

در جریان دیدار هفته گذشته دو تیم سایپا و استقلال، هواداران استقلال شعارهایی را خطاب به سرمربی جدید تیم ملی ایران دادند و به دنبال آن مایلی‌کهن با انتشار بیانیه تندی واکنش نشان داد. وی در این بیانیه اظهارات تندی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم خطاب به سرمربی استقلال گفته بود و همچنین از عدم حمایت فدراسیون فوتبال هم گله کرده بود.

سایت گل در ادامه گزارش خود از "افشین قطبی" به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مایلی کهن نام برده و اعلام کرده که احتمال انتخاب "محمود یاوری"، "غلامحسین پیروانی" و "منصور ابراهیم زاده" هم وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد