دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

در گیری لفظی فردوسی پور با مدیر عامل ذوب آهن

یکی از پرکارترین و جذاب ترین برنامه های یکسال اخیر برنامه نود شب گذشته در حالی به صفحه تلویزیون رفت که بیش از 3 ساعت به طول انجامید و بینندگان بسیاری را تا اولین ساعات بامداد به خود جلب کرده بود.

به گزارش « شفاف » ، از جمله مهمترین بخش های برنامه دیشب نود درگیری لفظی عادل فردوسی پور با سعید آذری مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن بود.

این درگیری از آنجا آغاز شد که آذری مقصر تمام ناکامی های اخیر تیم فوتبال ذوب آهن را برنامه نود و مهمانان آن دانست که در طی برنامه های گذشته با انتقاد از عملکرد باشگاههای صنعتی به تخریب باشگاه ذوب آهن پرداخته اند.

آذری با انتقاد از حرف های واعظ آشتیانی مدیر عامل استقلال و رسول فلاح مدیر عامل برق شیراز که در هفته های گذشته بر صندلی میهمانی برنامه نود قرار گرفته بودند افزود: برنامه نود با دعوت از این میهمانان به تخریب باشگاه ذوب آهن اصفهان پرداخته است.

بنا بر این گزارش، عادل فردوسی پور که از لحن صحبت های آذری خوشش نیامده بود به دفاع از برنامه نود پرداخت و خطاب به آذری گفت: شما می خواهید ناکامی و شکست خود را بر سر دیگران بیندازید که به خاطر نیافتن مقصر، برنامه نود را بهترین نقطه برای شلیک انتقادات خود کرده اید؛ میهمانان در این برنامه حق صحبت کردن دارند و هر حرفی که آنان میزنند را نباید به برنامه نود ربط داد و در این برنامه به سوی تمامی اهالی فوتبال باز است تا بیایند و از حق شان دفاع کنند.

آذری که به نظر می رسید تا قبل از برنامه نود بسیار مشتاق حضور در برنامه نود بوده، در جواب فردوسی پور گفت: مطمئن باشید من اگر به برنامه نود هم دعوت شوم به هیچ وجه حاضر به حضور در این برنامه نیستم و تاکنون هم مشتاق به حضور در برنامه شما که برنامه ایست برای تخریب باشگاهها، نبوده ام.

فروسی پور در پاسخ به آذری افزود: پس اگر لطف کنید دیگر از این به بعد تماس های تلفنی برنامه نود را هم پاسخ ندهید تا خیال خود را به کلی راحت کنید که این صحبت فردوسی پور با پاسخ مثبت از سوی آذری همراه شد.

این درگیری لفظی تا پایان صحبت های دو طرف ادامه داشت تا اینکه به خاطر کمبود وقت و ازدیاد برنامه ها فردوسی پور مجبور به خدا حافظی با آذری شد

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد