دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

یا امامان زمان ادرکنی !!!!!!

در طی چند سال اخیر افراد زیادی پیدا شده اند که ادعای ارتباط با امام زمان (عج) و یا نعوذ بالله خود امام (عج) زمان بودن ، را کرده اند .و متاسفانه افراد زیادی هم بوده اند که فریب این افراد را خورده و طرفدار و پیرو آنها شده اند.

من گاهی اوقات در مسلمان بودن خودمان شک می کنم ، که چرا در کشوری که دین رسمی آن اسلام و اکثریت افراد ملت را شیعه ها تشکیل می دهند ، افرادی  این چنین ساده لوح و احمق باید پیدا شوند که طرفدار امامی دروغین شوند.مگر ما در  روایات نداریم که حضرت فقط 4 نواب داشته و به نائب چهارم گفته که بعد از خود کس دیگری را انتخاب نکن. و یا اینکه حضرت مهدی (عج) از مکه ظهور می کنند.پس چرا باید افراد این چنین ساده  فریب این گونه افراد کلاّش و سودجو را بخورند؟

 

در طی همین چند ماه اخیر چند نفر را به اتهام ادعای ارتباط با امام زمان (عج)  و در موردی خود امام زمان (عج)  دستگیر کرده اند.متاسفانه همین چند وقت پیش فردی در قم ادعای امامیت کرده بود و عده ای هم ، طرفدار او شده بودند این فرد مدتی با یاران خود پیاده به  مسجد مقدس جمکران رفته و به اصطلاح با خدا راز و نیاز می کرده و در یکی از همین رفت و آمد ها به مسجد جمکران  این فرد با همکاری همسر و برادر همسرش در زیر پل مخفی شده و همسرش گفته که "آقا " غیبت صغری فرموده اند و افراد ساده لوح هم براین باور تا یکسال به خانه این فرد رفت و آمد میکرده اند و برای ادامه زندگی از ایشان طلب راهنمایی می کرده اند. که همسر این فرد به عنوان نائب او افراد را راهنمایی میکرده و بعداز یک سال معلوم شده حضرت "آقا " در خانه خود در گودالی مخفی شده !!

فکر کنم سال پیش بود که یک زن را به علت ادعای ارتباط با امام زمان در یکی از  شهر ها گرفته بودند این زن ادعا کرده بود که امام زمان (عج) در خواب به او گفته که از مردم پول جمع کن و مسجدی برای ما بساز .این خانم با همین ادعا توانسته بود میلیون ها تومان از مردم  پول جمع کند . و خرج خودش کند . واقعا که مردم ما چقدر خرافاتی هستند. و البته کم اطلاع.

بله شاید یکی از دلایل وفور امام زمان در این چند سال اخیر این باشد که اطلاع رسانی در مورد امام زمان خیلی کم است. چند وقت پیش دکتر شفیعی سروستانی مدیر موسسه موعود  که در دانشگاهمان سخنرانی داشت گفت: در آمریکا بیش از 1950 شبکه رادیویی و تلویزیونی وجود دارند که به طور 24 ساعته به بررسی موضوع آخر الزمان و موعود می پردازند و این درحالی است که در ایران اسلامی در طول هفته فقط چند سا عت (کمتر از انگشتان دست ) به این موضوع می پردازند. حال چه طور انتظار دارید که مردم امام واقعی خود را بشناسند.

 به امید ظهور منجی واقعی.

 اللّهُمَ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین رضایی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام هادی عزیز
احوال شریف
مطلبت رو خوندم
عالی بود
به امید ظهور منجی واقعی
به کلبه من هم یه سر بزن
منتظرت هستم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد