دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

روایت کروبی از حمله به وی در نمازجمعه

مهدی کروبی در دیدار با برخی فعالان ستاد انتخاباتی‌اش به بیان برخی مسائل سیاسی پرداخت.

به گزارش سحام نیوز وی در تشریح حمله افرادی در نمازجمعه به خودش اظهار داشت:

"روز جمعه من حدود ساعت 12 به روزنامه اعتماد ملی رفتم و سپس از آنجا با ماشین به سمت نماز جمعه حرکت کردم ، وقتی جمعیت مرا دیدند به سمت من آمدند و من از ماشین پیاده نشده و به سمت دانشگاه حرکت کردم در همین حال مردم نیز پشت سر من حرکت می‌کردند. وقتی جلوتر رفتیم مشاهده کردم که یک طرف موتور سوارانی با اسلحه ایستاده‌اند و گاز اشک آور نیز در فضا پیچیده است. من هم احتمال می‌دادم که اگر جلوتر بروم درگیری رخ می‌دهند مانند اتفاقی که در مسجد قبادر سالگرد شهید بهشتی روی داد و بنابر این به مردم علامت دادم که بروند و خودم هم با علامت نشان دادم که می‌خواهم برای ادای نمازجمعه بروم. بنابراین ماشینی آوردند تا به سمت دانشگاه بروم، من نیز علی‌رغم آن که همیشه با ماشین وارد دانشگاه می‌شدم وقتی مقابل داتنشگاه رسیدم پیاده شدم در انحا دیگر کسی نبود جز نیروهای امنیتی منتسب به خودشان به محض انکه من از ماشین پیاده شدم شروع کردند به سردادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و من با توجه به سوابقم از این شعاری که داده می‌شد تعحب کردم. در ان زمان فردی آنجا نبود ولی همه مشاهده کردید که عکس‌های مختلفی از این صحنه که به سمت من حمله کردند و عمامه‌ام را انداخته‌اند منتشر شده است . پس چگونه اینها می‌خواهند برخوردهای که با مردم صورت گرفته را کتمان کنند و یا به گردند دیگری بیاندازند. چرا که همه این اتفاقات مقابل چشم مردم صورت گرفته است . "

کروبی در بخش دیگری از اظهاراتش ادعا کرد:"مقابل چشم مردم جوانان را کشته‌اند و اینک می‌گویند ما اصلاً اسلحه ای دراختیار نداشته‌ایم من به عنوان عضو این نظام از این دروغ‌های واضح و نسنجیده شرمنده هستم. "

وی خطاب به مسئولان امنیتی و انتظامی گفت: "اگر شما معتقدید که این اعمال از سوی نیروهای منتسب به شما نبوده پس چرا تاکنون کسی را معرفی نکرده‌اید؛ آخر این چه کاری است که می‌گویند عده‌ای با اسلحه‌های آمریکا،انگلیس و اسرائیل کشته شده‌اند البته شاید هم در داخل کسی بوده که تیراندازی کرده ولی شما باید با مدرک و سند این حرف‌ها را ثابت کنید.

این دیدار در دفتر حجت الاسلام و المسلمین امام جمارانی برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد